cbjorklund

Alla inlägg under mars 2010

Av cornelia björklund - 31 mars 2010 21:56

Fan vad gott det är med vatten & is egentligen? Har ni tänkt på det nångång?
Haft jättesvårt för vatten efter alla behandlingar & mediciner, men nu börjar det bli riktigt gott ju. Men man måste ha is i !

 
Knäpp jag är ibland, och imorgon kommer det säkert inte vara lika gott.
Får njuta så länge det smakar eller vad säger ni?

Av cornelia björklund - 31 mars 2010 21:14

 

Fick ett påskägg idag i uppsala, innehöll bara saker som jag INTE tycker om så mamma fick hela påskägget. Så snälla är jag   

Av cornelia björklund - 31 mars 2010 21:07

  
 And now I try hard to make it

Av cornelia björklund - 31 mars 2010 20:25

  

Bloggen har vart lite tom nu men det ska jag ändra på. Börjar bli lite piggare nu iallafall. Fortfarande stel efter oprationen. Hoppas det går över snart!

Var iallafall till uppsala idag, och just nu är allt upp och ner hit och dit. Leverproverna ser fortfarande inte bra ut, fortfarande höga men högre ändå. Och ett värde som ska ligga på runt 200 ligger på 59? Yeah. Men nu ska jag iallafall få sandimun i dropp istället för i tabletter och se om det hjälper, plus att jag får korticon i droppform också..
Men det är bara det att man kan inte ta ett speciellt värde ur porten som jag har nu så nu har dom ännu ett problem, får väl se hur det går.

Sen måste jag berätta en sak till.
Dom tog prover för hepatit A idag, ni vet att det finns a b c? Dom tog iallafall a och se om det är nånting med blodet eftersom levervärdet är så högt.

Av cornelia björklund - 30 mars 2010 13:27

Jag fick aldrig nå mot smärtan igår, fyfan. Dom kunde inte göra nånting. Fick ligga och ha ont och kunde knappt röra mig, har inte fått nå idag heller. Och ont har jag, sååå jaa nu är corrre glad!

Av cornelia björklund - 29 mars 2010 18:42

Jag behövde inte röngta porten för det hade dom gjort när jag sov, så nu är det bara att få morfin så slipper jag ha ont. Kommer nog inte skriva nå mer idag. Känner ingen lust för det. Men vi hörs imorgon

Av cornelia björklund - 29 mars 2010 18:29

När vi först kom ner till oprationen så prata dom om att jag INTE skulle sövas, jag bah; VA? Men efter mycket om & men & en envis cornelia så blev jag sövd.
Vilken tur säger jag bara. Men ont hade jag efteråt iallafall. Och jag får inge mot smärtan heller, yeah! Mina leverprover var typ tio gånger så höga så dom vetinte vad dom ska ge mig, för absolut inte alvedon iallafall. Men dom prata om morfin men eftersom att dom har glömt bort att röngta så får dom inte använda porten än och jag hade en infart på handen men den tog dom bort.
Hur ska det här sluta?

 
Ont  ja

Stel är jag också! 

Ovido - Quiz & Flashcards