cbjorklund

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

regn

Av cornelia björklund - 23 maj 2010 10:15

Skulle ju bli en mysig dag i parken idag, men nu när man kollar ut så regnar det.
Så det blir en dag här på sjukhuset istället, blir kopplad hela dagen. Ska både få dropp med typ salt i för dom värderna va låga sen ska jag få blod också.


Kommer säkert bli en seg dag, eftersom vi bara får sitta på rummet.

 
 
evelina

evelina

23 maj 2010 15:38

ja det är ju kul ju :D
men dom har sagt att vi kanske ska sova i skolan i början av 9an. så hoppas på det!
men du har du hört någonting om det där med sjukhus skolan, att jag kanske ska komma och vara med dig där i 2 dagar?:)

http://evelinakovanen.blogg.se

 
Katie

Katie

24 maj 2010 17:19

Så tråkigt att höra att du ligger på sjukhus :'-( Jag har legat mycket på sjukhus pga anorexia, reumatism och en mag och tarm sjukdom. Blir så ledsen när jag hör andra som också är sjuka och måste vara mkt på sjukhus :*-(
Jag vet hur det är. Så tråkigt även om en hel del personal är roliga ;) och försöker liva upp stämningen!!! :D

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia björklund - 1 augusti 2010 14:38


     pocahontas :)Min nya kattunge, ludde är borta nu  

Av cornelia björklund - 31 juli 2010 12:56

Efter en lång tid på intesiven är jag på 50c nu.Jag har tappat alla muskler så jag  har jättesvårt att röra, men jag tränar varje dag. nu orkar jag inte skriva mer.     ...

Av cornelia björklund - 13 juni 2010 18:43

Det tar inte bara kroppen det tar pysket också-.

Av cornelia björklund - 13 juni 2010 18:34

Ja, vad är det för nå. Kan nån berätta det för mig? Att leva ,leva för vad när man ligger i en säng och griner dag in och dag ut? När man skulle kunna skrika åt varenda person att dom ska dra åt helvette,kasta prylar över och bara önska att man ska f...

Av cornelia björklund - 31 maj 2010 17:50

Nu har Fredrik och brittmarie haft möte och kommit fram till nåra saker som kanske kan hjälpa mig,får hålla tummarna bara. Dom har både pratat med vuxenavdelningen och typ psykläkare om sömnmedicin, så får väl se hur mycket sömn jag får i natt. Plus ...

Presentation

cornelia björklund

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards